Autor 409 vizualizări


De câteva luni s-a vorbit despre posibilitatea ca LG să nu mai producă telefoane mobile, datorită rezultatelor slabe pe care această divizie le-a prezentat pentru companie, drept pentru care a decis în cele din urmă să închidă această linie.

Timp de câteva luni, compania sud-coreeană a căutat o companie care dorea să cumpere această afacere. Cu toate acestea, neavând un partener, consiliul de administrație a decis să dispară pur și simplu acest segment, argumentând că în ultimii ani piața pentru smartphone-uri a devenit foarte competitivă și a generat pierderi de miliarde de dolari pentru LG.

Telefoane emag, acum oferte speciale

În acest sens, consiliul a mai declarat că resursele care au fost folosite pentru finanțarea acestei linii vor fi acum concentrate pe alte sectoare mai promițătoare, cum ar fi componentele pentru vehicule electrice, tehnologia 6G, robotică, automatizarea casei sau inteligența artificială.

LG a indicat „că lichidarea activității de telefonie mobilă este finalizată până la 31 iulie, deși stocurile unor modele existente pot fi disponibile în continuare după acea dată”.

În ceea ce privește stocurile disponibile în întreaga lume, compania a clarificat că „LG va oferi asistență în ceea ce privește serviciile și actualizările de software pentru clienții produselor mobile existente pentru o perioadă de timp care va varia în funcție de regiune”.

„LG va colabora îndeaproape cu furnizorii și partenerii pe tot parcursul procesului de închidere a activității noastre de telefonie mobilă. Detaliile vor fi determinate la nivel local ”, a adăugat compania sud-coreeană într-un comunicat de presă.

În același sens, LG a spus că va continua să utilizeze „tehnologiile de bază dezvoltate în cele două decenii de operațiuni de afaceri cu telefoane mobile” pentru a le aplica „produselor existente și viitoare”.

Merită menționat faptul că, în ultimul deceniu, compania din Seul a fost unul dintre cei mai mari producători de smartphone-uri din lume, depășită doar de Apple și Samsung. Cu toate acestea, în acest moment se află pe locul nouă, departe de cifrele înregistrate în trecut.

Din 2015, această linie de activitate a înregistrat pierderi, ceea ce a condus la soldul negativ acumulat de 4,4 miliarde USD până la sfârșitul anului 2020.

În schimb, compania pariază din ce în ce mai mult pe alte segmente, cum ar fi televizoarele smart, inteligente.

La începutul acestui an, compania sud-coreeană a prezentat prototipul unei noi generații de televizoare OLED cu ecran transparent la Consumer Electronics Show (CES 2021), unul dintre cele mai importante evenimente anuale din industria tehnologică.

Este un televizor de 55 inch conceput pentru case, afaceri sau medii corporative, care încorporează o soluție sonoră în cadru și poate atinge o transparență de 40%, adică cea mai mare până acum în televizoarele dezvoltate de divizia LG.

În plus, poate fi transportat cu ușurință, deoarece ecranul său poate fi complet stocat pe bază și implementat atunci când utilizatorul decide să-l folosească, așa cum a dezvăluit portalul specializat The Verge.

Deși compania sud-coreeană nu a confirmat când vor fi disponibile și la ce preț vor fi lansate, se speculează că televizoarele acestei noi generații ar putea avea unele progrese dezvoltate recent de LG, precum sistemul de operare webOS 6.0, artificial inteligență (AI) și noi comenzi vocale.

"Oled transparent este o tehnologie care maximizează beneficiile Oled și poate fi utilizat în diverse locuri din viața noastră de zi cu zi, de la magazine , centre comerciale și interioare arhitecturale până la vehicule autonome, trenuri de metrou și avioane", a declarat vicepreședintele LG Dispaly, Jong- sun park, printr-o declarație.

LG a introdus, de asemenea, a patra generație a procesorului său de imagine inteligent alpha 9 în acest an , disponibil pe diferite serii TV, inclusiv seriile LG OLED Z1, G1 și C1, LG QNED Mini LED QNED99 și QNED95 și televizoarele NanoCell. NANO99 și NANO95 .